A Sziget 2022-ben 150 milliót fizet a területhasználatért

Plusz áfa... A Fővárosi Önkormányzat október végi ülésén a képviselők egyhangúlag támogatták, hogy a főváros öt évre szóló közterület-használati megállapodást kössön a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft.-vel az Óbudai-szigetre a Sziget Fesztivál és a Gyerek Sziget tervezhetőbb megvalósításáért.

Fotó: MTI (2019.)
Fotó: Sziget Fesztivál

Lassan kezdődne a Sziget... – jó hír, hogy megvan a 2022-es időpont

Noha egyelőre még mindenki óvatosan fogalmaz – főleg, ami az őszt illeti –, két év kihagyás után a szervezők biztosak abban, hogy jövőre lesz Sziget. Olyannyira, hogy a dátumot is közzétették: 2022-ben augusztus 10-15 között várja látogatóit a – visszakapott –Szabadság Szigete.
 
Egy év kihagyás után újra itt a La Boum, az ország egyetlen kastélyházibulija

Egy év kihagyás után újra itt a La Boum, az ország...

Egy év kihagyás után újra itt a La Boum – a különleges hangulatú fesztivált augusztus 29–30. között rendezik meg a Budapesthez közeli...
 
Koncert naptár
Töltsd fel az oldalrakoncerted, helyszíned, zenekarod

Az elektronikus zene Metallica-ja 16 év kihagyás után érkezik Budapestre

Kevés zenekar tudta olyan intenzitással átformálni az elektronikus zene élő előadásának élményét, mint az ausztrál gyökerű Pendulum. A formáció hosszú kihagyás után visszatér Budapestre: 2025. október 17. nem csak a rajongóknak, de az élő elektronikus zene szerelmeseinek is kötelező dátum.

10 dolog, amit a Metallica-koncerttel kapcsolatban tudunk

Na, csak kibökték végre :) Mondjuk, pont ez a zenekar, amelyiknek semmiféle külön hergelésire nincs szüksége, akkora a rajongótábora világszerte, így Magyarországon is, hogy a suttogó propaganda elindítása max. kis izgalmat vitt az életünkbe, a jegyek így is, úgy is el fognak fogyni.

Vajon örülni fognak ennek a kampánynak a dalszerzők?

Tízből hét ember küzd azzal, hogy valódi kapcsolatokat alakítson ki a digitális korban. Erre jutott az LG friss, öt országban végzett kutatása. A felmérés eredményeire alapozva új, globális kampányt indított a márka: a „Radio Optimism” nevű kezdeményezés célja, hogy a közös zenei élményeken keresztül erősítse az emberi...

Félmilliós koncert??? Marketing vagy valóság?

Magyar zenei újságíróként vagy akár csak a koncertek iránt rajongó zenekedvelőként is fura szembesülni a hírrel (444.hu-link a cikk végén), mely szerint a szomszédos Horvátországban egy előadó olyan koncertet készül tartani, amelyre állítólag félmillió jegyet adtak el – miközben itthon alig hallott róla valaki.
Új koncertek