A 16 számot tartalmazó album vizuális arculatából eredeztetve a vaníliaízű sütik élénk rózsaszínűek, zöld krémmel megtöltve (...), és az album ihlette különféle dombornyomásokkal bocsájtják őket útjukra. A limitált kiadású kekszek hatos csomagban lesznek kaphatók januártól.
Annak érdekében, hogy elárasszák figyelmességgel a világot, a páros meghirdette az "Sing It With Oreo" kampányt, amely arra ösztönzi a rajongókat, hogy zenei üzeneteket küldjenek szeretteiknek, cserébe koncertjegyekért és Lady Gagával való találkozás lehetőségért (persze, a pandémia után). Az "Oreograms" névre keresztelt üzeneteket úgy hozhatják létre, hogy rögzítenek egy személyes üzenetet az "Sing It With Oreo" weboldalon, ez az üzenet azonnal dallammá alakul, amely aztán legott tovább osztható.
A funkció december 25-től érhető el.
Az ötlet innen, a forrás pedig ez az oldal.
Lady Gaga, Orero, Chromatica, marketing, reklám
Szólj hozzá!