A közös felhívásra olyan 50-100 fős bulizni vágyó társaságok jelentkezhettek – a helyszín, illetve az esemény szlogenjének megadásával – az ország különböző pontjairól, akik vállalták, hogy a július végén, augusztus elején megtartandó bulijaik koncepciói részt vesznek egy rendhagyó versenyen.
A beérkezett projekttervek közül az érintett műfajokban (a rocktól az indie-alternatív irányokon át az elektronikus zenékig) járatos szakmai zsűrivel és a Telekommal együtt választották ki a három legígéretesebb elképzelést. A koncepciókat az Akváriumban, a Kikraftolás napján prezentálták a nyertes csapatok képviselői, ahol a mentorok segítségével álmaik minifesztiváljának minden részletét kidolgozták.
Az egyes kreatív állomásokon a csapatok számos területen kaptak szakértői segítséget a tökéletes fesztivál megszervezéséhez. A Telekom szakértőinek közreműködésével olyan digitalizációs eszközöket ismerhettek meg, amelyekkel felturbózható a fesztiválélmény, legyen szó akár QR- vagy AR-meghívókról, a zenéhez alkalmazkodó fényekről vagy az eseményt megörökítő GIF-ek készítéséről. Reklámszakemberek segítségével egyedi arculat és plakát is készült a programokhoz.
A közös alkotás folyamatában megszületett minifesztiválok sokszínűsége verseny kiíróis számára azt bizonyította, hogy a fiatalok képzeletének tényleg semmi sem szab határt, ha a közös nyári élményekről van szó. A megálmodott bulik között találunk post-Covid lagzit, esküvői előpartit és romantikus úszófényekkel, valamint tábortűzzel záródó tófesztivált is. (Szerintünk azért ezekkel annyira nem szaladt el a fantázia...)
A minifesztiválok pedig ezek lesznek – bár a tematikáról és a fellépőkről ezek az események semmit sem mondanak el... de bárki csatlakozhat.
07.23. ÖRÖKRE EGYÜTT (ez az előparti, de lehet, hogy a lagzi)
07.30. RÖJTÖK AZ ÚJ SOPRON (ez a tavas)
08.06. BEZZEG A MI IDŐNKBEN (ez a lagzi, de lehet, hogy az előparti)
Elég érdekes lesz egyrészt belepillantani mások bulijaiba, másrészt úgy bulizni, hogy azt a fél világ láthatja :) Kíváncsiak vagyunk a fellépőkre!
VOLT 2021, minifesztiválok, marketing
Szólj hozzá!