Mehringer Marciék idén nyáron igazán berobbantak a köztudatba: a SZAR AZ ÉLET című dalukkal nemcsak a nagyközönséget érték el, hanem jelentős szakmai elismerést és rengeteg pozitív visszajelzést is kaptak. Ezt követte a SZEPTEMBER VÉGÉN (STRESSZ), amelyhez ismét egy nagyobb költségvetésű klip készült, olyan közreműködőkkel, mint Puzsér Róbert, Dietz Gusztáv és Füsti-Molnár Éva. Az Éden már nem közéleti reflexekből építkezik. A friss dal egy visszafogott, fokozatosan kibomló ballada, amely zongorára épül, majd érzelmileg és hangzásában is kitágul. Az elektronikusabb zárás és a gitárszóló nem kitörésként, inkább feszültségként működik. Az Éden a jövő tavasszal érkező második nagylemez előfutára, miközben a zenekar a fesztiválszezon és a teltházas klubkoncertek után az első Budapest Parkos fellépésére készül (2026. 07.16.).
A fllozz néven alkotó producer-dalszerző az AURA című EP-n egy sokkal befelé fordulóbb utat jár. Az öt szám egy összefüggő érzelmi ívet rajzol fel, sötét, mégis érzékeny hangulattal, a kísérletező elektronika és a filmzenei gondolkodás határán. A dalok nem magyaráznak, inkább állapotokat rögzítenek: belső feszültségeket, szorongást, kimerültséget és óvatos reményt. fllozz 2024 elején tűnt fel a Telekom Electronic Beats Szelektor válogatáslemezen sick ride című dalával, majd megjelent első kislemeze, a may I?. Részt vett a Budapest Park és a Banana Records dalszerzőtáborában, ahol először próbálkozott magyar szövegírással. Az AURA ennek az élménynek a hatására született meg. A dalokat és az első hangszerelési fázist fllozz jegyzi, a végső produceri irányt pedig Varga Tamás (Wata) formálja, a lemez masterét pedig Czirják Tamás készítette.
A HallucinatorZ eközben nem új lemezzel, hanem egy markáns klippel jelentkezett. A Toxikus a tavaly megjelent HALU III. egyik kiemelt dala, a hozzá készült videó pedig tudatosan kerül minden ünnepi vagy esztétizáló gesztust. Bár a Toxikus videója állításuk szerint végig a srácok óbudai bázisában, a nagybetűs TEREM-ben és annak közvetlen közelében forgott, mégis igazi büdös-sötét gettófeelingje lett a képeknek. Az enyhén szólva is komplikált, némileg ajtócsapkodós, sokszor brutális love story megfilmesítésében amúgy hosszas és fáradalmas casting után végül jó barátaik, Fehér Holló és Ajsa Luna vállalták a megtisztelő főszerepet, maga a zenekar pedig csak annyiszor lép a képbe, amennyi éppen kötelező.
Mehringer, fllozz, HallucinatorZ
























Szólj hozzá!