Egyre több vállalkozás panaszkodik arra, hogy csökken az ügyfelei száma, ikonikus üzletek, cégek húzzák le a rolót. Egy friss felmérés szerint többek között a visszautasítástól való félelem és a modern, digitális marketing hiánya is oka a kudarcoknak. A szakértő szerint Majka a jó példa arra, hogyan lehet hosszú távon fenntartható üzleti sikert építeni.
„Amikor Majka új videója elérte a 6 milliós nézettséget – most 13-nál tart –, azonnal bejelentette a koncertjét*, tökéletesen időzítve a következő lépést. Nem csupán tartalmat gyártott, hanem tudatosan építette a márkáját, és fenntartotta a figyelmet, a klipben pedig olyan témáról beszél és olyan külsőségeket alkalmaz, ami polgárpukkasztásnak számít, de mégis önazonos” – magyarázta a szakértő. A vállalkozások számára is elengedhetetlen, hogy megtalálják a saját hangjukat, és ne féljenek azt megmutatni” – emelte ki.
A szakértő úgy véli, Majka sikere nemcsak tehetségből fakad, hanem a belefektetett munka, az alkalmazkodás és a tudatos stratégia kombinációjából.
„Majka sikere azt mutatja, hogy a jó helyzetfelismerés, az önazonosság és a folyamatos fejlődés segíthet elkerülni ezeket a hibákat” – tette hozzá.
Ilyen még tényleg nem volt :) Beágyazzuk a videót és csatoltuk a ráadás koncert jegyeit is. Reméljük, mi is jól csináljuk :D
* Majka koncertje már hónapok óta "be volt jelentve", az igaz, hogy a videó robbanása után lett még egy, ráadás buli.
Majka, marketing
Szólj hozzá!