A kampány üzenete azon sztereotípiákkal megy szembe, hogy a Z generáció tagjai képernyőfüggők, már csak a virtuális valóságban tájékozódnak, plusz elidegenedtek egymástól. (És ez egy Telekom-reklám!!! :) )
A spotban Eilish mellett további fontos/híres kortársak is feltűnnek: például Eirini Vougiouka, klímaaktivista, Jahkini Bisselink, aki 18 évesen lett a holland ENSZ-küldöttség tagja vagy a fiatal kiberbiztonsági szakértő, Philip Kalweit.
Azt is a portálon olvastuk, hogy rövidesen minden Netflix-mozi előtt Hans Zimmer szerzeménye szól majd. Ez a hang megvan?
Szóval, ez marad, de állítólag – a mozikba jobban passzoló – hossszabb zenei felvezetés előzi majd meg a védjegyszerű kezdést. Már készült egy verzió, az aláfestő zenével azonban nem lehettek elégedettek a cégnél,így felkérték a filmzeneszerző-atyaúristent, Hans Zimmert, hogy írjon egy mozikban is hatásos szerzeményt a szpothoz. És TÉNYLEG hanszimmeres!!! :)
Billie Eilish, reklám, telekom, Z generáció, hans Zimmer, netflix
Szólj hozzá!