A rajzolást zenés animáció formájában követhetjük nyomon, s az elkészült logót a felhasználók akár meg is oszthatják az ismerőseikkel a közösségimédia-felületükön vagy e-mailben, de különböző képformátumokban le is tölthetik.
„Amikor a Liszt Ferenc Kamarazenekar számára készült, zenevezéreltségen alapuló arculatot kitaláltuk, adta magát a gondolat, hogy a zenekar minden egyes tagja egyedi jelet kapjon, amit a zenekar repertoárjából a zenész által választott zenemű egy részletéből generálhatunk. Innen már csak egy lépés választott el bennünket attól, hogy a bevonás elvét új szintre emelhessük, és lehetővé tegyük minden zeneszerető és az újításokra nyitott embernek, hogy generálhasson magának egy saját zenevezérelt logót.” – mondta el Simon Attila, a Brand Bar kreatív igazgatója.
A felhasználók egyelőre nyolc zenemű 27 részletéből generálhatnak saját jelet, de az alkalmazást folyamatosan bővítik újabb zenerészletekkel. Az alkalmazás a közösségépítés mellett az együttes edukációs törekvéseit is erősíti: a felületen elérhető zenedarabokról rövid ismertetőt olvashatnak a látogatók, és meg is hallgathatják a műveket a Liszt Ferenc Kamarazenekar előadásában.
A logóapplikációt elméletileg a zenekar megújult honlapján lehet kipróbálni – mi nem találtuk meg, de vagy még nem tették fel, vagy bénák vagyunk. Hajrá!
A kamarazenekar soron következő (online) koncertje pedig éppen ma, március 10-én este lesz a Zeneakadémián, az est vendége Ilya Gringolts lesz. Az orosz hegedűvirtuóz előző évadra tervezett budapesti szereplése a járvány miatt elmaradt, így most az együttes vendégeként először találkozhat a főváros közönsége a virtuóz és érzékeny, megalkuvásokat nem ismerő előadóval. Ez a bérlet nem mellesleg a Stradivariéké, a bérlet három vonós szólistája a hangszer-remekek valamelyikén játszik. Ilya mesterhangszere az ex Prové nevet viseli.
Liszt Ferenc Kamarazenekar, logó, app, Ilya Gringolts, Zeneakadémia
Szólj hozzá!