“Rengeteg Kraftwerket, Cant, Kate Bush-t, Portisheadet és Abbát hallgattam, míg a “Sprinter”-rel turnéztam” - mondta Scott. “A “Three Futures”-nél tudtam, hogy meg akarom csinálni a saját trance pop lemezemet, szóval dobgépet használtam, hogy az új dalok legalább felénél az ütem legyen meg először, és aköré írtam a ritmust.”
Amikor Mackenzie Scott belekezdett a harmadik TORRES-album, a ”Three Futures” munkálataiba, egészen magával ragadta az az elképzelés, miszerint a zenét megtapasztalhatjuk és élvezhetjük mind az öt érzékünk bevetésével. Ez azonban nem teljesen új koncepció, az énekesnő egyik ismertetőjegye a koncertjeit megelőző Palo Santo illatos, világító füstölőfa használata.
TORRES valamennyi dalt teljes fogyasztói élménnyé akarta teremteni; azzal a gondolattal játszott, hogy mi lenne akkor, ha a hallgató nem csupán füleivel tapasztalná meg zenéjét, hanem a szemeivel, az ízlelőbimbóival, a kezeivel, a lábaival, az orrával. Mi lenne, ha még az illatát is érezné? Ezen gondolatok végeredményeként let a “Three Futures” oly eleven és szürreális.
A "Three Futures" produceri munkálatait a PJ Harvey-vel szintén együtt munkálkodó Rob Ellis végezte, aki TORRES első albumán, a "Sprinter"-en is közreműködött, az album keverését pedig David Tolomei vállalta el.
Az album előkészületei alatt Mackenzie könyvekben keresett intellektuális inspirációt: többek között Vladimir Nabokov, Ernest Hemingway, Carrie Brownstein és Alejandro Jodorowsky munkáit választotta múzsáivá. A lemez átfogó lírai témáját, a test ünneplését, a testi örömök feltérképezését főként Ta-Nehisi Coates “Between the World and Me” című munkája inspirálta.
TORRES, Mackenzie Scott, lemezbemutató, PJ Harvey, füstölő, koncert
Szólj hozzá!