A sztár márciusban jelentette be, hogy egy időre kiszáll. További gonosz véleményünk szerint egy éven belül visszapattanni a mókuskerékbe nem más, mint marketingfogás, de mindenki másképpen dolgozza fel a problémáit, Curtis pl. 1 hónap alatt kigyógyult a függőségéből, igaz, mint később kijelentette, ő nem rehabon volt, hanem méregtelenítésen.
Úgy tűnik, a szóhasználatnak nagy jelentősége van a sztárvilágban, ha valaki levegőt szeretne venni, mint Ed Sheeran, az min. másfél évre húz el, aki elvonul, az addig marad a fenekén, amíg a menedzsmentje meg nem egyezik valami gigacéggel a visszatérését illetően. És még az is lehet, hogy közben csinál ezt-azt:
3 nap alatt 20 millióan nézték meg Ed Sheeran és Justin Bieber kollaborációját
Ennél nagyobb összeget popsztár-filmért csak az Apple és a Netflix fizetett eddig. Az Apple 25 millió dollárért szerezte meg a készülő Billie Eilish-mozi jogait, míg a Beyoncé-koncertfilm 30 millió dollárjába került a Netflixnek.
Nos, most a YouTube történetének legdrágább vásárlását sikerült tető alá hozni: ahogy a bevezetőben is említettünk, a 10 részből álló szériáért 20 millió dollárt fizet a videómegosztó. Egyébként Bieber rendelkezik a legtöbb, szám szerint 47,8 millió feliratkozóval az előadók között, a videói pedig összesen 19 milliárdos megtekintésnél járnak. Van kérdés?
A Seasons címre hallgató széria a popsztár elvonulását majd dicsőséges visszatérését meséli el, és hogy, hogy nem: a 2020-ban érkező új albumot is promózza. Erre szokták azt mondani, win-win szituáció, vagy magyarul: kecskekáposzta.
Egy néző tuti nem lesz oda az egésztől, főleg, ami az esküvős-feleséges snitteket illeti...
Marilyn Manson szerint Justin Bieber egy darab sz*r
Justin Bieber elérte, hogy kitiltsák Kínából
Justin Bieber, Youtube, dokumentumfilm
Szólj hozzá!