A zenész 1961-ben, George O'Dowd néven született, majd Boy George-ként vált híressé az immáron ikonikus Culture Club együttes énekeseként. A Culture Club először a Top of the Popsban tűnt fel 1982-ben, és azonnal a figyelem közzéppontjába került. Hét brit Top 10-es kislemezt, kilenc Top 10-es kislemezt (USA) és kilenc Top 20-as kislemezt (Ausztrália) jelentettek meg – köztük a „Karma Chameleon”-t és a „Do You Really Want to Hurt Me”-t –, és több mint 100 millió kislemezt és 50 millió albumot adtak el. A Grammy-díjas énekesről számos kiadvány, köztük a Rolling Stone és az MTV is elismerően írt többször is – a kritikusok szerint olyan nemzetközi jelenlétet teremtett, amely túlmutat koron, fajon, bőrszínen, hitvalláson, nemzetiségen és még valláson is. George a brit zenetörténelem – szó szerint – egyik legszínesebb popsztárja.
A Broadway-musical Baz Luhrmann 2001-es, Nicole Kidman és Ewan McGregor főszereplésével készült azonos című filmjének színpadi adaptációja. Jukebox musicalnek azokat a zenés darabokat nevezzük, amelyek nem eredeti betétdalokat használnak fel, hanem nagyrészt populáris előadók már meglévő dalait helyezik kontextusba. Ebben a műfajból a Moulin Rouge még azzal is kiemelkedik, hogy a zenés darabban mintegy 71 különböző híres zeneszám csendül fel, többek között olyan ismert popsztároktól, mint Sia, Adele, Lady Gaga vagy Katy Perry.
A Redditen elolvastunk jó pár véleményt: a zenész teljesítményéről erősen megoszlanak a vélemények – egyelőre többségben vannak azok, akiknek nem igazán jött be a mulatótulajdonos alakítása.
Boy George, Broadway, Moulin Rouge
Szólj hozzá!