A BTS, más néven Bangtan Boys héttagú dél-koreai fiúegyüttes, akik a No More Dream című dalukkal debütáltak 2013. június 12-én.
Az együttesnek óriási rajongóbázisa van szerte a világban, nekik köszönhető, hogy a 2018-as daluk, a Magic Shop most a 3. helyre jött fel a World Digital Song Sales Chart-on. A BTS A.R.M.Y. (ez a hivatalos neve a rajongói közösségnek) megmutatta, mennyire tud összefogni egy komolyabb cél érdekében, hiszen a több mint 16 hónappal ezelőtt megjelent dalt ők tornázták fel a toplista dobogójára.
Az A.R.M.Y. ugyanis egy online kampányt indított #MagicShopIsOpen hashtaggel, hogy felpörgesse a dal hallgatottságát. Az egyik legnagyobb közönségkedvenc szám a dél-koreai fiúegyüttes Love Yourself: Tear című 2018-as lemezére került fel, amelyen a (talán) leghíresebb daluk is megtalálható (Fake Love).
A hashtagnek (és a végtelen posztolásnak) köszönhetően a dal a szeptember 28-i héten a 3. helyen szerepelt az eladások alapján. A következő héten még 1000 eladást generált, így a Nielsen Music értesülései szerint összességében 18.000 eladással büszkélkedhet a Magic Shop. Előző héten a 6. helyen szerepelt, összesen pedig 5 hetet töltött a listán.
A Magic Shop-ot sosem adták ki kislemezként, de a koncerteken a "So, show me /I'll show you" dalszöveg közönségénekeltetős részét egyszerűen imádják a rajongók, így hamar belopta magát a szívükbe ez a szám.
A dal felkerült a Love Yourself: Answer című válogatásalbumra is, ami 2018-ban a Billboard 200-as listájának első helyét szerezte meg.
És íme a dal, ami a rajongói összefogásnak köszönhetően ismét belépett a köztudatba:
BTS, rajongók, toplista, Magic Shop
Szólj hozzá!