Egy, a szervezésre rálátó, névtelenséget kérő forrástól a Népszava úgy értesült, hogy az 1981-ben alapított Music TV amerikai tulajdonosa, a Viacom tévétársaság szándékosan nem közli még a négy hazai helyszín nevét, mert szeretnék elkerülni, hogy tömegek verődjenek össze. A műsor egy része a tervek szerint felvételről megy majd, vagy kis közönséget verbuválnak, vagy egyáltalán nem lesz közönség.
A kormány szerint a műsorral egymilliárd tévénéző figyelmét tudják felhívni arra világszerte, hogy Magyarország a régió egyensen legjobb úticélja. Tekintve, hogy az Eurovíziót valamivel kevesebb mint 200 millióan nézik, érthető a választás, bár a teljes úgy lenne az infó, ha ismernénk a két projekt bekerülési költségeit is. Az MTV EMA nézettségi adatait fellelni egyébként elég nehéz, mindösszesen egy 2012-es adatot találtunk, a szerint 39.4 millió ember nézte a gálaműsort, a közösségi médiában pedig 57 milliószor említették meg. Elég kicsi az esélye, hogy ez a teljesítmény 2020-ra megtízszereződjön, de bármi lehet.
Azt is elárultuk már, hogy az egyik házigazda Palvin Barbara lesz.
Budapest lesz a show egyik házigazdája
Ők a 2020-as MTV EMA magyar jelöltjei
MTV Video Music Awards, díjkiosztó, gála, Budapest, Palvin Barbi, koronavírus
Szólj hozzá!