Nem volt túl jó az időzítése a Kylie Minogue-féle Ausztrália-kampánynak

2020/01/07  ·     ·  koncert.hu

Kylie Minogue-gal szeretett volna kampányolni Ausztrália – írja a Kreatív.hu. Az ausztrál turisztikai hivatal spotjában a Grammy-díjas énekesnő tengerparttal, szörffel, sörrel és koalákkal csábítja az országba a – (z) elsősorban a brit – turistákat.

Nem volt túl jó az időzítése a Kylie Minogue-féle Ausztrália-kampánynak

Szóval, tengerpart...

"Szilveszterkor mintegy négyezer ember keresett menedéket a bozóttűz elől Mallacoota tengerparti strandján. A térségben tombolt az egyik leghevesebb tűz, amely teljesen elzárta a menekülés lehetőségét a szárazföldön. A hatóságok szerint hetek telhetnek el, amíg a területről vezető utakat ismét használni lehet majd. A rendkívül heves bozóttüzekben eddig Ausztrália-szerte több mint 20 ember halt meg. Szeptember óta mintegy 5 millió hektárnyi területet perzseltek fel a lángok." (MTI)

Fotó: Philippe François

Apropó: koala.

"Új-Dél-Wales állambeli koalapopuláció harminc százaléka pusztulhatott el az erdőtűzben, legalábbis az állatok élőhelyének ekkora része lett a tűz martalékává. Az állam közép-északi partvidéke ad otthont a teljes koalapopuláció nagy részének, becslések szerint 15-28 ezer egyed élhet itt. Bár korábban napvilágot láttak olyan kijelentések is, miszerint a mostani erdőtűz végleg kipusztítja a koalákat, erről szerencsére nincsen szó." (444.hu)

Már 25 ember és félmilliárd állat esett az ausztrál bozóttüzek áldozatául, és még csak most jöhet a megatűz. (qubit.hu)

A sört és a szörföt talán hagyjuk, már ez is túl sok. A reklámot először egyébként a királynő karácsonyi beszéde előtt vetítették, tehát jó sokan látták. A nézők között szerintünk sokkal többen voltak azok, akiknek könny szökött a szemébe, mint azok, akik azonnal megrohanták az utazási irodákat. A képkockákat nézve azonban az embernek igen felemás érzései támadnak a reklám időszerűségét tekintve. Lehet, kicsit később kellett volna elővenni, amikor elmúlt a vész, amikor megsiratták a tragédia minden áldozatát, legyen az ember, állat, növény vagy tárgy, amikor Ausztráliának tényleg szüksége lesz arra, hogy a szép oldalát lássák. Mindennek megvan a maga ideje.

A Kreatív.hu cikke itt

Talán az énekesnő is megérezhetett valamit ebből a furcsaságból, mert a 24.hu kiszúrta, hogy immáron Kylie Minogue is jelezte egy YouTube-ra posztolt üzenetben, hogy félmilliót adományozott az tűzvész megfékezésére. A rövid indoklásban  utalást tesz a reklámfilmre:

"Tavaly lehetőségem volt meglátogatni néhány hihetetlen helyet szülőföldem számtalan gyönyörű helye közül, ahol korábban még nem voltam. Ennek a pusztításnak a látványára hazaérni szívszorító."

Talán – sőt: biztos – a megrendelőnek is eljutott az az agyáig, hogy valójában mit tett és legfőképpen: mikor, mert az ausztrál turisztikai hivatal végül úgy döntött, hogy egy időre inkább visszahívja az egyébként profi módon elkészített kampányát...

Mi mindenesetre csatlakoztunk azok sorához, akik a maguk módján imádkoznak ezért:

 

 

Pink 500 ezer dollárral támogatja az ausztrál tűzoltókat

 

70-ből 65 gitárja a lángok martalékává vált az ausztrál gyűjtőnek

 

Ausztrália, bozóttűz, tragédia, Kylie Minogue, reklám

 

 

Szólj hozzá!


Véget érnek a hosszú séták a sötétben: arrébb tolják a szervezők a Bánkitó Fesztivált

Véget érnek a hosszú séták a sötétben: arrébb...

Nagy a mozgás: nemrég számoltunk be, hogy a Szeláví és a Bujtor fesztivál is helyet változtat (link a cikk alján), most azt a hírt kaptuk, hogy a...
 
Koncert naptár
Töltsd fel az oldalrakoncerted, helyszíned, zenekarod

Koncz Zsuzsa az Arénában: Jelbeszéd 2.0

Az énekesnő tizennegyedszer lép a Sportaréna színpadára, legutóbb tavaly adott ott koncertet – április 13-án a közelmúltban készült Koncz Zsuzsa-albumok, így a Tündérország, a Vadvilág és a Szabadnak születtél dalai csendülnek fel a Jelbeszéd 2.0 elnevezésű koncert égisze alatt.

Slash visszatér!

Myles Kennedy & The Conspirators társaságában 2024. április 19-én lép fel az MVM Dome-ban.

artist2watch: egymillió fontos bankjegy független zenészeknek

Független hazai előadók részére indít komplex támogatási programot a WMMD. A zenei disztribútor idén összesen 6 előadónak segít az előrejutásban – a közel egymillió forint értékű támogatás többek között klipkészítésre, fotózásra és marketingkommunikációs célokra fordítható.

Akik a hátukon viszik a zenét – könyv jelent meg a rockkoncertek roadjairól

Roadlegendák, legendás roadok címmel könyv jelent meg a hazai pop-rock színtér jól ismert technikusairól, azaz a roadokról. A kiadványt szombaton mutatták be a Rockmúzeumban.
Új koncertek