Azt viszont nem tudjuk, milyenek a zenekaron belüli italpreferenciák, de tény, hogy jobban néz ki a rocker sörrel, mint kecses borospohárra a kezében. Ezt a sztereotípiát használhatta ki az egyik sörmárka, és legott három évig szóló együttműködést írt alá a Tankcsapdával.
A közös munka már kezdetét vette egy reklámfelvétellel, a következő lépés pedig a június 14-i Budapest Park-béli koncert lesz. Azt mondják, ez nem szponzoráció, hanem együttműködés, s egy szavunk nem lehet a dolgot illetően: a zenekar együttműködik a márka népszerűsítésében, míg a cég együttműködik a Tankcsapda létfenntartásában. Vannak árnyalatok.
Természetesen, amióta az eszüket tudják, azóta a zenekar minden egyes tagja sopronit iszik, amit készséggel el is hiszünk, mivel a fesztiválok jelentős részén csak ez a márka volt kapható. Sörhab a tortán, hogy a banda egyetlen antialkoholista tagja (Sidi) sem lesz már malátapária, hiszen a fenti márkának véletlenül van alkoholmentes változata is.
„Nem adjuk a nevünket semmihez, amiben nem hiszünk, viszont megfelelő partnerrel szívesen dolgozunk együtt. Nagyon fontos számunkra, hogy az ország legkisebb klubjában is a legjobb minőségű koncertet adhassuk, és mostantól a Soproninak is köszönhető, hogy továbbra sem kell a zene rovására kompromisszumokat kötnünk. Reméljük, ez a rajongóinknak is örömet okoz” – nyilatkozta Lukács László, az együttes frontembere. Mi is reméljük!
És ha valaki véletlenül azt hinné, bazinagy zúzás lesz, és csak ömlik majd a sör meg az adrenalin, az nagyot téved, a kreatívok roppant egyedi ötlettel álltak elő, mert "szerették volna valós élethelyzetben megjeleníteni a zenekart" (és senki sem szólt rájuk...): közösen amellett döntöttek, hogy egy fárasztó, véget nem érő sajtótájékoztatót filmesítenek meg. És a számtalanszor hallott kérdések áradatában a Tankcsapda tagjainak - hogy, hogy nem - szüksége van egy kis felüdülésre, amelyhez egy alkoholmentes sör a legtökéletesebb választás off course.
Számunkra csak az a szomorú hír, hogy eme koncepció kidolgozásában részt vett a zenekar is (ők adták meg a szituációt és a reklámban elhangzó kérdéseket), bár ne fanyalogjunk addig, amíg nem láttuk az inkriminált reklámot, de így elsőre elég izé... szóval pont nem életszerű. Aki már járt sajtótájékoztatón, az tudja, hogy ott ugyan nem röpködnek izzasztó kérdések, minden úgyis le van írva a sajtóanyagban, menjünk már a büféhez. Amit összekreatívkodtak, az max. Amerikában létezik, bizonyos évi betétel felett, és ez az összeg jócskán felülről veri minden létező reklámfilmünk büdzséjét.
Sebaj, várjuk a spotokat meg a koncerteket, a többi zenekarnak meg azt kívánjuk, leljék meg a maguk együttműködését, és imádkozzanak, hogy az anyacég ne egy betétgyár legyen.
Szólj hozzá!