Most éppen Rihanna szólította fel rajongóit a törlésre – írja a Menedzsmentfórum. A dolog háttérben egy megalázó reklám áll, ami ugyan nem a Snapchatet népszerűsítette, de a felületein volt látható.
A hirdetés egy mobiltelefonos játék alkalmazásáé volt. Ebben azt kérdezték, hogy a felhasználóktól, hogy Rihannát pofoznák-e le, vagy inkább leütnék Chris Brownt.
A viccet azért nem érti napjaink egyik legnépszerűbb énekesnője (kivétel Sziget 2016), mert amikor a két zenész párkapcsolatban élt, Brown olyan súlyosan bántalmazta a barbadosi származású énekesnőt, hogy az kórházba került, míg a férfinak büntetőügye lett az esetből.
A Snapchat ugyan letiltotta a hirdetést és elnézést kértek az eset miatt, ám az énekesnő nem visszakozott: közölte, hogy a személyétől függetlenül megengedhetetlennek tartja, hogy a családon belüli erőszak áldozataiból viccet csináljanak. Szerinte a közösségi oldal megsértett mindenki, legyen szó gyerekekről, nőkről, vagy férfiakról – akiket valaha abúzus ért.
Szombati hír, mely szerint egy újabb nagyon népszerű celeb, Chrissy Teigen fordít hátat a Snapchatnek. A szupermodell a Twitteren jelentette be, hogy otthagyja a közösségi oldalt, a döntésnek legfontosabb indoka a fent említett Rihanna-ügy volt, illetve ebből következően az, ahogy a cég a családon belüli erőszakot kezeli.
A Snapchat-nek azért is fájhat a feje, mert erősen számítottak azokra a júzerekre, akik lelépnek a Facebook-ról, de a Rihanna-botrány miatt a dezertőrök feltehetően kétszer is meggondolják, hogy valaha is közösségi médiáznak-e.
Szólj hozzá!