Döntöttek: idén sem lesz Sziget

2021/05/06  ·   Fesztivál   ·  koncert.hu

Átlagon felüli optimizmussal kell rendelkeznie annak, aki bízott az 2021-es Sziget megrendezésében, igaz, a remény hal meg utoljára. Például most. A kormány ma megerősítette a kósza infót: augusztusig BIZTOS, hogy csak védettségi kártyával lehet koncertre, fesztiválra menni.

"Sajnos lejárt az idő, döntenünk kellett az idei Szigetről" – nyilatkozta Kádár Tamás, a fesztivál főszervezője. "Szomorú szívvel, de felmérve a felelősségünket – látva a bizonytalanságok sokaságát, akár az utazás, a szállások, a vendéglátás és a védettségi igazolások hazai és nemzetközi szerepe terén – arra az elhatározásra jutottunk, hogy mostantól inkább a jövő évi Szigetre készülünk" – tette hozzá.

„A '22-es szezont tehát úgy várjuk, mint fesztiválévet eddig még soha, terveink szerint a fájdalmasan hosszú szünet utáni 'nagy visszatéréshez' méltó rendezvényekkel" – tette hozzá a fesztivál főszervezője.

Kádár elmondta, hogy a két fesztiválmentes év a szervezők, a fesztiválokhoz kapcsolódó cégek és dolgozók életét rendkívüli módon megnehezítette, az iparág rengeteg szereplőjét, a zenészektől a vendéglátósokon át a technikai alvállalkozókig szinte ellehetetlenítette.

„Ugyanakkor hiszünk abban, hogy - a látogatók biztató támogatásával is megerősödve - a jövő nyár mégis újra a nagy közös együttlétekről, a felejthetetlen élményekről, valamint mindenek előtt a szabadságunk ünnepléséről szól majd."

Ezt üzeni a Sziget:

"Kedves Szitizenek,

Mindenekelőtt: nagyon hiányoztok!
Ahogy bizonyára ti is látjátok, a globális vírushelyzet kiszámíthatatlan terepre sodorta a tömegrendezvényeket és a teljes fesztiválipart.
Mi, a Sziget szervezői, hisszük, hogy közös felelősségünk együttműködően, mindenki biztonságára törekedve átvészelni ezt a megterhelő időszakot, ezért a fellépőink, szervező és megvalósító csapatunk, valamint a TI biztonságotok érdekében az idei szezont még elengedve, 2022 nyarán fog újult erővel visszatérni a fesztivál.
De nem akármilyen visszatérésről beszélünk - új élmények és egy olyan lineup, ami garantáltan emlékezetessé teszi majd a nyarat!
Ha 2020-as Sziget jeggyel rendelkeztek és szeretnétek részesei lenni a 2022. évi fesztiválnak, semmit nem kell tennetek - 2020-ra szóló jegyetek automatikusan érvényes lesz 2022-re. Hűségeteket emellett Ajándék Kredittel is jutalmazzuk!
A jegybirtokosokat érintő további részletekről pedig emailben küldtünk tájékoztatást.
Tartsatok ki! Mi is kitartunk... és nemsokára újra együtt ünnepelhetünk a Szabadság Szigetén!
Már alig várjuk.
A Sziget csapata"
Mi is. Sajnáljuk.
Sziget 2021, elmarad

Szólj hozzá!

A hétvégén Múzeumok éjszakája – rengeteg zenei program a kínálatban

A hétvégén Múzeumok éjszakája – rengeteg zenei...

Június 26-án rendezik meg a Múzeumok éjszakáját, amelyen országszerte koncertekkel, tárlatvezetésekkel, interaktív eseményekkel, családi...

Koncert naptár
Töltsd fel az oldalrakoncerted, helyszíned, zenekarod

500 fő felett is lehet rendezvényt tartani

Amennyiben az szabadtéren van, viszont kizárólag védettségi igazolvánnyal lehet részt venni rajta – írja a Magyar Közlöny. Megpróbáltuk értelmezni a legfrissebb szabályokat, reméljük, úgy értettük, ahogy kellett.

A Monarchia bálja, Európai Tánckaraván, Szalonna és Bandája: jubileumot ünnepel a Duna Karnevál

Idén hazai hivatásos és amatőr táncegyüttesek közreműködésével rendezik meg a Duna Karnevált. A 25 éves múltra visszatekintő rangos kulturális fesztivál június elején egy különleges 'Best of' gálaműsorral készül, valamint itt ad jubileumi koncertet a 15 éves Pál István Szalonna és Bandája. Június 11-én és 12-én a...

Buli van a BalatonParton – jön Fritz Kalkbrenner és a Nouvelle Vague is!

Nagyon úgy tűnik, hogy felpezsdül az élet idén nyáron az egykori pártüdülőben, mert először azt jelentették be, hogy a STRAND fesztivál költözik át Zamárdiból a Club Aligába, most pedig egy teljes programsorozatról kaptunk hírt, amely a BalatonPart nevet kapta.

Egy SMA-s kisfiúért szól az Ocho Macho legújabb dala

A klipet már mi is bemutattuk a Facebookon, de a teljes történetet csak most ismertük meg hozzá. A zenekar ezúttal a négy éves, SMA-val küzdő Olivér megsegítésére csapott a húrok közé.
Koncert.hu már a mobilodon is!