A tanulmány szerint a cégek jobban tennék, ha a mindennapi problémákra fókuszálnának, vagy éppen arra, hogy elfordítsák a járványról az emberek figyelmét.
Igazából azt szeretnénk ezzel mondani, hogy – szigorúan a mi véleményünk szerint, tehát sem kutatás nem készült erre, sem az optrörzset sem kérdeztük meg – lassan lejár a karanténklipek és a streamelt koncertek, próbák, miegymások kora.
Hogy miként közelítünk vissza a normálishoz, azt nagyban befolyásolná az, hogy mi lesz a normális, erről még elég homályosak az elképzelések, az azonban már körvonalazódik, hogy a karantén és a járvány után (már amennyiben ki tudjuk majd egyszer jelenteni, hogy vége van) nem lehet és nem is szabad ugyanúgy élni, ahogy előtte, erre világszerte hatalmas nevek hívják fel a figyelmet, és vannak már honi csatlakozók is.
A zenei szakma és a közönség is térdelőrajtban várja, hogy visszavonják a korlátozásokat, és elérhető közelségbe kerültek a koncertek, a laza bulik. A koncertek dallistájának összeállításakor azonban érdemes figyelmembe venni a Kreatív.hu cikkét, mert ugyan a reklámszakmáról szól, de tükrözi az emberek állapotát: nem akarnak már folyamatosan a vírusról és a járványról meg a karanténról hallani. El tudjuk képzelni egy augusztusi fesztiválon a közönség arcát, amikor éppen nyolcadszor hallgatják végig, hogy milyen nehéz idők vannak mmögöttünk... pedig tényleg az volt. Jobban monda, még az.
Szólj hozzá!