Zenekari póló, pulóver, bögre, vászontáska, tolltartó, kitűző, kulacs, tornazsák... Ezek összefoglaló neve az angol merchandising (kereskedelem, értékesítés) szóból rövidült merch, amelyet magyarul gyakran – fonetikusan – mörcsként emlegetnek.
A ProArt - Szövetség a Szerzői Jogokért célja, hogy a nyári szünet első hétvégéjén minél többen vegyék fel kedvenc zenekari/előadói pólójukat, készítsenek egy szelfit vagy rövid videót, és töltsék fel a Facebookra, az Instagramra vagy a TikTokra a #morcsfesztival hashtaggel. A ZENEKARI PÓLÓ HÉTVÉGE résztvevői között egy értékes koncertutalványt sorsolnak ki, ami biztosan jól jön bármelyik zenerajongónak a fesztiválszezon küszöbén.
A szervező ProArt – amelynek alapítói között van az Artisjus, az EJI és a MAHASZ – olyan közösségi megmozdulást tervez, amelyben előkerülnek a kedvenc zenekari mörcs termékek és ruhadarabok, és kiderül, hogy a barátok vagy a kollégák közt kinek van még meg a Nirvana-pólója, ki rajong hazai és ki külföldi előadóért...
Aki felfrissítené "mörcs ruhatárát", annak jó hír, hogy már több mint 50 hazai zenekar és előadóművész csatlakozott a ProArt - Szövetség a Szerzői Jogokért által útnak indított MÖRCSFESZTIVÁL kezdeményezéshez: a www.fairplayhungary.hu oldalról könnyen elérhetők a friss mörcs termékek, kedvenc előadóink ajándéktárgyai.
MÖRCSFESZTIVÁL 2022, merch, zenekari pólók, ProArt
Szólj hozzá!