Fontos, mit eszik egy zenész reggelire és ki a párja? A rajongásról a közösségi média korszakában
Találtunk egy érdeles cikket, elhoztuk nektek: Nancy Baym amerikai kutató, a Microsoft cambridge-i munkatársa szerint – aki Playing to the Crowd című könyvében a zenészek és közönségük viszonyát vizsgálja – a zene sosem lehet pusztán termék. Bár mostanában néha azért támad ilyen érzésünk.
Itta már ma? Szerinted melyik Márka-reklámspot a jobb?
Vannak kultikus reklámok, amik persze csak azoknak mondanak valamit, akik megélték ezt a korszakot a bontott csirkével (nem megmondtam...?), a Skála kópéval meg a többi, innen nézve már kissé avítt és olykor nevetségesnek tűnő reklámmal – de úgy, ahogy van, szerettük őket, amiben az...Össze-vissza festékszórózhatod a csukádat a Szigeten
Az egyik cipőkkel kereskedő cég filcekkel, festékszórókkal, flitterekkel és stencilekkel felszerelkezve várja a fesztiválozókat a Sziget Fesztiválon – olvastuk a Kreativ.hu-n.ByeAlex-szerzemény lett egy luxusmárka kampányvideójának dala
Beütött a lottóötös a Senkise formációnál, amelynek az épp az X-Faktorban tevékenykedő ByeAlex a mozgatórugója. A luxusmárka Michael Kors lecsapott a nevével játszadozó csapat slágerére.




























