A Ma este Színházat Limbacher Tivadar és Szabadkai Attila alapította 2011 decemberében: azóta több, mint százezer nézőt csábítottak színházba a kedvezményes, last minute jegyeikkel. A siker titka, hogy rájöttek: sokan -a mozihoz hasonlóan- csak pár órával az előadás előtt döntenék el, hogy színházba mennek.
A startup az elmúlt két évben gyorsan fejlődött: mára a legtöbb hazai színház fent van a weboldalon, és sokan e last minute kedvezmény miatt kedvelik meg újra a színházbajárást! A két barát hobbiprojektje népszerű és fontos kultúrmisszióvá nőtte ki magát, ám a növekedéssel együtt szükséggessé vált a Ma este Színház! lelkét jelentő weboldal fejlesztése is.
A várakozásokkal ellentétben nem csökkent az eladott színházjegyek száma az előző évhez képest, sőt pár százalékot növekedett is. A last minute színházjegy-piac, melynek létrehozója és egyetlen szereplője a Ma este Színház!, többszörösére növekedett egy év alatt, és már megközelíti a teljes budapesti színházjegy-piac 5%-át, több mint évi 100 000 eladott last minute jeggyel.
Ezen a sikeren felbuzdulva hamarosan elindítják a Ma este Koncert! társoldalukat, ahol értelem szerűen koncertekre lehet majd last minute jegyet vásárolni, szintén online, szintén jelentős kedvezménnyel. Véleményünk szerint a dolog ott lesz érdekes, hogy amíg a színházakban rizikós az előadás előtti percekre bízni a jegyvásárlást, ez a koncerteket tekinve másképpen alakul: a kurrens bulikra már jó előre elfogynak a jegyek, a többi esetében pedig a helyszíni jegyvásárlás dívik, tehát a szervezők erre az attitűdre építenek erőst, ami miatt nem biztos, hogy odaadják féláron a jegyeket. Mondjuk, a prémiumkategóriás koncertek esetében is előfordulhat, hogy lóg még pár jegy a levegőben, amelyekre le lehetne csapni... Szóval, minden lehetsége, kíváncsian várjuk a koncertes verziót.
Szólj hozzá!