A Campona Facebook-oldalán futó interaktív kampány első lépéseként a kommentelők megválaszolhatták, melyik elmaradt vagy elhalasztott élmény hiányzik nekik leginkább ebből az időszakból. Így állt össze a lista: utazások, mozipremierek, diplomaosztók, nemzeti ünnepek, az élő koncertek, és a labdarúgó-Európa-bajnokság voltak azok az események, amiket a leginkább hiányoltak. Ezt követően a KockaPark építő csapata alkotta meg több tízezer elem felhasználásával azt a 6 különálló jelenetet, amibe 150 szerencsés jelentkező személyre szabott kockafiguraként kerülhetett be.
0.50-től bukkan fel a Margaret Island, de mivel az egész másfél perces, érdemes végignézni, főleg azoknak, akik szeretnek legózni. Természetesen a videó zenéjét is a zenekar biztosítja.
Az igazán kreatív kampány hírt a kreativ.hu-ban olvastuk.
Margaret Island, lego, campona, kockapark, koronavírus-járvány
Szólj hozzá!