A Sony Music Entertainment Magyarország a ShowTime-mal történő összefonódással tovább erősíti abbéli képességét, hogy frissen megjelent albumokat és más termékeket népszerűsítsen művészei turnéihoz és koncertjeihez kapcsolva. A ShowTime általi támogatás kiszélesíti a Sony Music A&R (tehetségkutató és -gondozó) tevékenységét, hogy még több új előadót érjen el és művészei számára a legnagyobb karrierlehetőseget tudja biztosítani.
Kevin Lawrie, a cég európai és afrikai régiókért felelős elnöke kijelentette: „A ShowTime Magyarország egyik legismertebb márkája, az évek során pedig a cég neve a minőségi eseményszervezés szinonímájává vált. Rendkívül örülünk annak, hogy építhetünk a ShowTime szakértelmére és tapasztalatára, valamint támaszkodhatunk hírnevére és kapcsolatrendszerére, amely által bővíthetjük tevékenységünket, új lehetőségeket kínálva a művészek és a zenerajongók számára."
Geszti Margit, a Sony Music Entertainment Magyarország ügyvezető igazgatója hozzátette: „Jó ideje dolgozunk már a ShowTime-mal, és örömmel tekintünk az akvizíció következtében előttünk megnyíló új lehetőségekre, melyek révén tovább növeljük hazai és nemzetközi művészeknek és céges partnereinknek nyújtott szolgáltatásaink körét."
Brády Márton, a ShowTime csoport ügyvezető igazgatója kiemelte: „A ShowTime rendkívül örül annak, hogy egyesítheti erőit a legendás Sony Music Entertainmenttel, és hiszünk abban, hogy az összefonódás révén a változás úttörőivé váljunk a magyar zeneiparban. Együtt egy olyan üzleti vállalkozást hozunk létre, amely képes sikeresen kiaknázni a rögzített és az élő zeneipar között meglévő jelentős szinergiákat és ezáltal kiemelkedő eredményeket érhetünk el mind magunk, mind pedig az általunk képviselt művészek számára a jövőben. Célunk, hogy a zeneiparban dolgozó valamennyi művész, ügynök és menedzser számára csúcsminőségű szolgáltatást kínáljunk."
A ShowTime a Sony Music koncertszervező cégekből álló európai hálózatának legújabb tagja, melyek közé tartozik a DEAG (Németország), az Arachnee Concerts (Franciaország), a Spot 33 (Spanyolország), a Day1 (Belgium), az International Music (Olaszország), a ShoWhat (Görögország), a SNAP! (Lengyelország), a Jelly Palm (Svédország) és a Popgee / Auraviihde (Finnország).
A megállapodás értelmében a ShowTime a jelenlegi formában működik tovább.

























Szólj hozzá!