A Sony Music belép a koncertszervezés piacára

2010/07/02  ·   Archívum   ·  koncert.hu

A Sony Music Entertainment Magyarország többségi tulajdonrészt vásárolt a ShowTime csoportban, amely Magyarország vezető koncert- és kiállításszervezője, jelentette be Kevin Lawrie, a Sony európai és afrikai régiókért felelős elnöke.

A Sony Music belép a koncertszervezés piacára
Mint a legnagyobb hazai tulajdonban levő eseményszervező cég Magyarországon, a ShowTime bonyolítja le az ország legrangosabb koncertjeinek jelentős részét: népszerű hazai előadók és olyan nemzetközi szupersztárok, mint a Rolling Stones, Bon Jovi, Britney Spears és Sting számára. A közeljövőben megrendezendő ShowTime koncertek között szerepel Rod Stewart, Jerry Lee Lewis és Seal koncertje is.

 

A Sony Music Entertainment Magyarország a ShowTime-mal történő összefonódással tovább erősíti abbéli képességét, hogy frissen megjelent albumokat és más termékeket népszerűsítsen művészei turnéihoz és koncertjeihez kapcsolva. A ShowTime általi támogatás kiszélesíti a Sony Music A&R (tehetségkutató és -gondozó) tevékenységét, hogy még több új előadót érjen el és művészei számára a legnagyobb karrierlehetőseget tudja biztosítani.

 

Kevin Lawrie, a cég európai és afrikai régiókért felelős elnöke kijelentette: „A ShowTime Magyarország egyik legismertebb márkája, az évek során pedig a cég neve a minőségi eseményszervezés szinonímájává vált. Rendkívül örülünk annak, hogy építhetünk a ShowTime szakértelmére és tapasztalatára, valamint támaszkodhatunk hírnevére és kapcsolatrendszerére, amely által bővíthetjük tevékenységünket, új lehetőségeket kínálva a művészek és a zenerajongók számára."

 

Geszti Margit, a Sony Music Entertainment Magyarország ügyvezető igazgatója hozzátette: „Jó ideje dolgozunk már a ShowTime-mal, és örömmel tekintünk az akvizíció következtében előttünk megnyíló új lehetőségekre, melyek révén tovább növeljük hazai és nemzetközi művészeknek és céges partnereinknek nyújtott szolgáltatásaink körét."

 

Brády Márton, a ShowTime csoport ügyvezető igazgatója kiemelte: „A ShowTime rendkívül örül annak, hogy egyesítheti erőit a legendás Sony Music Entertainmenttel, és hiszünk abban, hogy az összefonódás révén a változás úttörőivé váljunk a magyar zeneiparban. Együtt egy olyan üzleti vállalkozást hozunk létre, amely képes sikeresen kiaknázni a rögzített és az élő zeneipar között meglévő jelentős szinergiákat és ezáltal kiemelkedő eredményeket érhetünk el mind magunk, mind pedig az általunk képviselt művészek számára a jövőben. Célunk, hogy a zeneiparban dolgozó valamennyi művész, ügynök és menedzser számára csúcsminőségű szolgáltatást kínáljunk."

 

A ShowTime a Sony Music koncertszervező cégekből álló európai hálózatának legújabb tagja, melyek közé tartozik a DEAG (Németország), az Arachnee Concerts (Franciaország), a Spot 33 (Spanyolország), a Day1 (Belgium), az International Music (Olaszország), a ShoWhat (Görögország), a SNAP! (Lengyelország), a Jelly Palm (Svédország) és a Popgee / Auraviihde (Finnország).

 

A megállapodás értelmében a ShowTime a jelenlegi formában működik tovább.


 

 

Szólj hozzá!


Véget érnek a hosszú séták a sötétben: arrébb tolják a szervezők a Bánkitó Fesztivált

Véget érnek a hosszú séták a sötétben: arrébb...

Nagy a mozgás: nemrég számoltunk be, hogy a Szeláví és a Bujtor fesztivál is helyet változtat (link a cikk alján), most azt a hírt kaptuk, hogy a...
 
Koncert naptár
Töltsd fel az oldalrakoncerted, helyszíned, zenekarod

Koncz Zsuzsa az Arénában: Jelbeszéd 2.0

Az énekesnő tizennegyedszer lép a Sportaréna színpadára, legutóbb tavaly adott ott koncertet – április 13-án a közelmúltban készült Koncz Zsuzsa-albumok, így a Tündérország, a Vadvilág és a Szabadnak születtél dalai csendülnek fel a Jelbeszéd 2.0 elnevezésű koncert égisze alatt.

Slash visszatér!

Myles Kennedy & The Conspirators társaságában 2024. április 19-én lép fel az MVM Dome-ban.

artist2watch: egymillió fontos bankjegy független zenészeknek

Független hazai előadók részére indít komplex támogatási programot a WMMD. A zenei disztribútor idén összesen 6 előadónak segít az előrejutásban – a közel egymillió forint értékű támogatás többek között klipkészítésre, fotózásra és marketingkommunikációs célokra fordítható.

Akik a hátukon viszik a zenét – könyv jelent meg a rockkoncertek roadjairól

Roadlegendák, legendás roadok címmel könyv jelent meg a hazai pop-rock színtér jól ismert technikusairól, azaz a roadokról. A kiadványt szombaton mutatták be a Rockmúzeumban.
Új koncertek