Megnéznéd a Kiss-koncertet 450 ezerért?

2019/12/09  ·   Zenei hír   ·  koncert.hu

A HVG készített egy körképet a koncertdömping jegyárairól, mely szerint kissé elszabadultak a jegyárak, több mint 65 ezer forint a legdrágább jegy az Aerosmith-re, a System of a Down esetében pedig közel 90 ezer forint a plafon.

Megnéznéd a Kiss-koncertet 450 ezerért?

A lap megnézte, hogy a Pearl Jam budapesti koncertjére  26 150 és 36 150 forint közötti jegyáron lehet belépőt váltani. Az előbbit a legolcsóbb ülőhelyért, míg az utóbbi az állóhelyért kell kifizetni. A seattle-i zenekar  korántsem tartoznak a legdrágábbak közé...

Az Aerosmith fellépésére – ami az első bejelentett Puskás Stadionos buli –  41 ezer forint alatt nem lehet bejutni. A legolcsóbb jegy 41 347 (álló), míg a legdrágább 65 824 forintba kerül, ezzel az első körben lehet végignézni Steven Tyleréket.

A Kiss július 16-ai, utolsó magyarországi koncertjére már 14 900 forintért is lehet jegyet kapni, de az úgynevezett Gold VIP szolgáltatás megvásárlásával 450 000-es belépőt is válthatnak a rajongók a Kiss-paradicsomba. (A Silver VIP 150 ezer forintért érhető el.)

Összehasonlításképpen a Slipknot koncertjére 68 500 forint a legdrágább jegy – reméljük, ezen a koncerten semmi gond nem adódik –, ahogy a One Direction fiúbanda volt énekese, Harry Styles budapesti fellépésére is ugyanennyit kell költenie egy rajongónak.

Celine Dion sportarénás koncertjére akár 72 439, a System of a Down-koncertre 89 900, míg a Five Finger Death Punch fellépésére 59 990 forintot is kifizethetnek a fanatikusok, a Deep Purple és Carlos Santana magyarországi fellépésén 21 990, illetve 34 900 forint a plafon.

Aerosmith, System of a Down, Pearl Jam, Kiss, Slipknot, Harry Style, Five Finger Death Punch, Deep Purple, Carlos Santana, Aréna, koncert, jegyárak

 

 

Szólj hozzá!


 Jártál a Palace-ba vagy a Flörtbe?

Jártál a Palace-ba vagy a Flörtbe?

Siófok nagystrandján, a Plázson legendás klubok várják egykori vendégeiket egy zenés-táncos nosztalgiázásra a hétvégén.
 
Koncert naptár
Töltsd fel az oldalrakoncerted, helyszíned, zenekarod

Fesztivállapot – Elmarad? Áthelyezik? Folyamatosan frissülő információk

Teszünk egy kísérletet arra, hogy egy felületen nyilvántartsuk, melyik fesztivál miképpen dönt idén nyáron.

Billie Eilish reklámarc lett

A Deutche Telekom reklámját generációja leghíresebb popsztárja narrálja – írja a Kreatív.hu.

Raktár, garázs, támogatás – még 30 kérdés a zeneipar megmentésével kapcsolatban

Az elmúlt időszakban a magyar zeneipar hangjegyek nélkül vívott csaták színtere lett. Képtelenség eldönteni, hogy professzionálisan irányítva vagy csak egyszerű emberi tájékozatlanság miatt, de sikerült egymás torkának ugrasztani a szakmabelieket és a civileket. Hogy a szakmán belüli villongásokról már ne is szóljunk. (De.)...
Koncert.hu már a mobilodon is!
Koncert.hu Android alkalmazás Koncert.hu iPhone alkalmazás
Új koncertek